Piotrków Trybunalski, Łódzkie Darmowe Ogłoszenia


Piotrków Trybunalski, Łódzkie

zmień miasto

Łódzkie / Piotrków Trybunalski / Ogłoszenia Towarzyskie

Ogłoszenia Towarzyskie

 
Wyszukiwanie
 

Darmowe ogłoszenia towarzyskie Pań z twojego miasta i całej Polski, Pani szuka Pana, Pan szuka Pani, Studentka szuka sponsora, Randki ze sponsoringiem i randki bez sponsoringu, tu znajdziesz życiowego partnera, kochanka, romans - Partnera na randkę, na gorący seks, rozkoszną miłość, ogłoszenia matrymonialne Pań za darmo bez sponsorowania. Kilkadziesiąt tysięcy sprawdzonych ogłoszeń z całej Polski.

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Zasponsoruję | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service
Tytuł
Zostań moją księżniczką;-) (Gdańsk) Zaopiekuję się młodą szczupłą inteligentną dziewczyną
Młody - 34 lata, szukam pięknej kobiety do regularnych spotkań oraz czasami wspólnych wyjazdów Młody - 34 lata, szukam pięknej kobiety do regularnych spotkań oraz czasami wspólnych wyjazdów (Kraków) Szukam pięknej , młodej , spontanicznej i bardzo namiętnej kobiety. Jestem wysportowanym , przystojnym gościem...
3500 plus mieszkanie nad morzem (Kolobrzeg, szczecin) Witam, pomoge finansowo atrakcyjnej dziewczynie, jesli nia jestes zadzwon lub napisz tel 511543701
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
28 lat kulturalny na poziomie!!! Lodzik w autku, Zasponsoruje $$$ (Slask, Katowice, Bytom) Witam Tak jak w tytule chociaz ten moze troszke odstraszac, jestem na poziomie przed 30 wyksztalcony i inte...
Znajomość sponsorowana(uklad) na dłużej (Częstochowa) Witam,pomogę finansowo miłej, sympatycznej, z poczuciem humoru dziewczynie, kobiecie do 40 lat w zamian za mil...
Szukam sympatycznej dziewczyny z Krakowa lub okolic na stały układ. (Kraków i okolice) Szukam sympatycznej dziewczyny na spotkanie sponsorowane, możliwy dłuższy układ.
Spnsor 29l - Szukam nastolatki do stalego lub jednorazowego układu - 1000zł/spotkanie (Gliwice, Zabrze, Bielsko-biała, Cieszyn ) Witam, chetnie sie spotkam z nastolatką, w grę wchodzi również stały układ sponsorowany. Odnośnie stalego wyn...
Pomogę młodej intelgebtnej dziewczynie (Warszawa) Cześć, jeżeli jesteś sympatyczną, inteligentną, rozsądną, uśmiechniętą dziewczyną szukającą faceta z którym mo...
Relacja sponsorowana Relacja sponsorowana (Rzeszów, Tarnów, Kraków, Katowice i okolice) Szukam miłej dziewczyny do stałej relacji (nastolatka bądź studentka do 27 lat). Chciałbym by była to relacja ...
Szukam nastolatki na lanie... (Warszawa, Lodz) Jak w tytule. Nie musi byc nic wiecej... zainteresowane zapraszam. Ja 29 lat, dosc wysoki, wysportowany. Be...
Nieskomplikowana znajomość na dłużej. (Polska) Witam. Pragnę poznać młodą i zgrabną dziewczynę. Szukam dyskretną przyjaciółkę na dłuższy czas. Chce być opiek...
StaŁe Realne PieniĄdze, Tylko Dla Inteligentnej (Małopolskie - Slaskie) Mężczyzna 45 letni, z dużą dawką optymizmu i poczuciem humoru. Na pewno nie będziesz się przy mnie nudziła. Al...
Zadbany i kulturalny SPONSOR dla młodej dziewczyny (Warszawa i okolice) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stałe...
Zasponsoruję Młodą Dziewczynę 18-24 lata (Sosnowiec) Jeśli jesteś ładną , szczupłą dziewczyną , ( preferuję brunetki - ale nie koniecznie ) zdecydowaną na ...
Dwie dziewczyny....zasponsoruje :-) (Warszawa i cała Polska) Witam...jestem zainteresowany spotkaniami z dwiema dziewczynami, licealistkami, studentkami.... . Z normalnymi...
KRAKÓW Szukam mlodej sympatycznej dziewczyny, 1000 zl za spotkanie. (Krakow i okolice) Poznam miłą, młodą, sympatyczną dziewczynę z Krakowa lub okolic na spotkanie sponsorowane, bardzo chętnie na d...
Poznam dziewczynę - kobietę zainteresowaną sponsorowanymi spotkaniami (Bydgoszcz, Toruń) Poznam dziewczynę - kobietę zainteresowaną sponsorowanymi spotkaniami. Jestem normalnym, towarzyskim, żona...
Zasponsoruję nastolatkę (Gorzów i okolice) Cześć. Jestem Przemek i mam 33 lata. Jestem świetnym,normalnym facetem. Chciałbym poznać młodą,normalną dziewc...
Dziewczyna do towarzystwa potrzebna na gwalt:) ( 23.09.16) (Katowice) Mam 32lata, szczuply, niebrzydki, 175cm wzrostu. 23 wrzesnia spedze w Katowicach noc w wynajetym apartamencie....
Szukam (Wroclaw i okolice) Witam Wspomoge finansowo nastolatke za regularne spotkania szukam mloda szalona i otwarta dziewczyne pozd...
Realny i konkretny dla młodej... 1000zł (Polska) Witaj. Jestem 32-letnim konkretnym, zamożnym, realnym, przystojnym mężczyzną. Mam własny biznes, mieszka...
Zasponsoruje mloda (Wroclaw i okolice ) Witam Jestem zadbanym i przystojnym 35 latkiem i tak jak w tytule jestem w stanie zapewnic pomoc finansowa m...
$$ Wyliżę pupę młodej dziewczynie $$ 400zł $$ $$ Wyliżę pupę młodej dziewczynie $$ 400zł $$ (Kraków, Bielsko Biała, Nowy Targ, Nowy Sącz) Zapłacę 400 zł nastolatce, która pozwoli wylizać sobie pupę. Za sex mogę coś dorzucić do podanej kwoty. Na spo...
Realny sponsor dla nastolatki (Podhale, Zakopane) Cześć :) Realny 34l, dla konkretnej i zdecydowanej 16-25 latki. Fajny facet, z poukladanym już życiem zaw...
Spotkania sponsorowane (Łódź,Warszawa) Poszukuję atrakcyjnej dziewczyny, nastolatki lub studentki na spotkania sponsorowane w hotelu lub prywatnym lo...
Utrzymanie dla nastolatki, studentki i mieszkanie od zaraz. (Poznań) 40 latek z Poznania,przystojny, kulturalny i zadbany zapewni młodej dziewczynie(najchętniej studentce) opłac...
Szukam młodej Kochanki Katowice i okolice. Szukam młodej Kochanki Katowice i okolice. (Katowice) Szukam atrakcyjnej dziewczyny do lat 30 gotowej na otwarte spotkania jednorazowe lub stałe. Proponu...
Sponsor dla mlodej (Wroclaw i okolice) Witam Jestem przystojnym normalnym 37 latkiem o dobrej pozycji zawodowej i szukam goraca i otwarta dziewczyn...
Słodkie i zabawne niemiecki (lat 41) poszukuje studentki długoterminowy układ (Katowice) Powinnaś mówić po niemiecku lub angielsku, mieć mniej niż 20 lat i być dyspozycyjna wieczorami w ciągu tygodni...
Regularne spotkania (Warszawa) 500 złotych dla młodej i zgrabnej dziewczyny za głębokiego loda z połykiem. Chętnie regularne spotkania. Ja - ...
6000 -10 000 pln od reki za dziewictwo... (Polska) Jeśli Jesteś ładna i zgrabna dziewczyna i masz oddać sie na imprezce po pijaku, drżeć ze strachu, a potem nic ...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę -ładną dziewczynę od zaraz (Poznań) 40- letni wysoki, przystojny i zadbany przedsiębiorca z Poznania zasponsoruje ładną i młodą nastolatkę dziewc...
800zł za spotkanie. 800zł za spotkanie. (Warsaw) Przystojny 35 letni biznesmen 185cm/72kg szuka kobiety do regularnych spotkań. Proponuje 800zł za spotkanie.
Personal Assistant Personal Assistant (Krakow) Dyrektor od dawna firmy z siedzibą w centrum Krakowa poszukuje zabawy i atrakcyjnych asystent pomoże mi urucho...
Dziewicę ładną!!!  10.000 A może chcesz odmienić CAŁE swoje życie? Dziewicę ładną!!! 10.000 A może chcesz odmienić CAŁE swoje życie? (Gdynia) A może odmienię też całe Twoje całe życie? Chcesz?
Zasponsoruje młodą dziewczynę (Soltys800) Szukam młodych otwartych odważnych szalonych i zdecydowanych dziewczyn na dyskretne spotkania sponsorowane.......
Poznam młoda koleżankę, 500 zł za spotkanie (Warszawa i okolice) Poznam młodą koleżankę która chciała by wspólnie spędzić czas, najchętniej szukam kogoś na stałe :) proponuje...
!!! New Life -  Exclusive Travel !!! New Life - Exclusive Travel (Warsaw, Krakow, Wroclaw) 42 roku życia biznesmena, który mieszka w Polsce od wielu lat poszukuje towarzyszki, kto szuka innego życia. J...
500pln za spotkanie Jestem fajnym, sympatycznym 38latkiem, o dobrej pozycji zawodowej. Szukam jednej, konkretnej, ciekawej kobiet...
Sponsoring (Warszawa) 500 złotych dla młodej i zgrabnej dziewczyny za głębokiego loda z połykiem. Chętnie regularne spotkania. Ja - ...
Sponsoring/ Szukam pani na wieczór/pomoge finansowo (Rzeszów) Czesc jezeli jestes zainteresowana spotkaniem odezwij sie a napewno sie dogadamy.
Jestem dojrzałym, wszechstronnie sprawnym, wykształconym, materialnie niezależnym mężczyzną. (Koszalin,Poznan) 1. Jestem dojrzałym, wszechstronnie sprawnym, wykształconym, materialnie niezależnym mężczyzną. 2. Poszukuję ...
Stały i pewny Sponsor (Śląsk) Cześć Poznam dziewczynę szukającą tutaj konkretnego, dyskretnego i stałego sponsora. Interesują mnie stałe s...
szczupłą drobną dziewczynę zasponsoruję (Kraków) Normalny facet, do tego miły i przystojny pozna młodą bardzo szczupłą dziewczynę (18-25l) oferując przyjaźń o...
Zasponsoruję (Kraków i okolice) Witam chętnie za sponsoruję skromną panią w wieku od 18 do 24 lat
Dla Dojrzałej (Śląskie i ościenne) Proponuję konkretną i realną pomoc finansową dla dojrzałej Pani z dużym biustem.Jestem kulturalnym,zadbanym i ...
Zasponsoruje nastolatkę 15-19 lat oferuję aż do 1500 zł/spotkanie (Bielsko Biała) Oferuję 1500 zł za każde 3-5 godzinne spotkanie (2000 na noc) - chodzi mi zdecydowanie o dłuższy układ. Jestem...
Szukam uczciwą, normalną dziewczynę. :-) (Warszawa i cala Polska.) Zastanawiam sie, czy znajde tutaj osobę, którą szukam.... . A szukam ładną i zgrabną dziewczynę, która pomoże ...
Szukam zjawiskowej kobiety w wieku 21 do 28lat (Wrocław) Jestes interesujaca, elokwentna, atrakcyjna, kobieca, szczupla kobieta. Szukasz na jakis czas tylko jednego pa...
Zasponsoruje młoda dziewczynę (Małopolskie ) Przystojny, zamozny, przedsiebiorczy mezyczyzna z klasa pragnie poznac sliczna, mlodej, seksownej kobiety. ...
Młody Realny wysportowany zasponsoruje dziewczyny 15 - 21 lat Młody Realny wysportowany zasponsoruje dziewczyny 15 - 21 lat (Wrocław, Opole, Kalisz, Kluczbork i okolice ) Witam , Jestem mlodym przystojnym facetem, bardzo lubie dobrą zabawe i przygody Elegancki hotel , wino , ...
Wynagrodzę w zamian za seks oralny (Słubice kostrzyn) mam 24 lata wynagrodze w zamian za seks oralny ogloszenia tylko osoby dorosłe do 30l wymagania finansowe i z...
Przystojny facet w średnim wieku szuka kochanki i przyjaciółki (Waszawa ) Szukam młodej i atrakcyjnej dziewczyny która zechciałaby zostać moją kochanką i przyjaciółką w jednym . W zami...
Dla bardzo atrakcyjnej (Warszawa) Witaj jeżeli interesuje cię realna stała relacja napisz proszę, poszukuje jednej stałej kobiety do miłych spot...
$$$ Szukam właśnie Ciebie $$$ (Warszawa, cała Polska) Cześć :) Z pewnością nie trafiłaś tutaj przypadkiem i wygląda na to, że oboje szukamy tego samego - oderwania ...
Zaopiekuję się młodą naturalną dziewczyną :) fajne mieszkanie możliwe do udostępniania (Warszawa) Cześć Jestem zadbanym 38 latkiem poszukuje naturalnej młodej dziewczyny do stałej miłej relacji interesuje m...
Current: Luxury Life ? (Krakow) Szukam zabawy, inteligentne dziewczyny z klasy 23-30, kto szuka miłego czasu z kimś, kto dużo podróżuje. Jeste...
Pewny Sponsor (Katowice) Witaj Jeśli masz już tutaj dosyć buców, mało konkretnych, chamskich sponsorów to dobrze trafiłaś. Proponuję ...
Hey, hey (Bydgoszcz , Toruń) Dojrzały, normalny facet. Stabilny materialnie i rodzinnie, szuka dziewczynę zainteresowaną sponsorin...
Pan zasponsoruje! (Garwolin) Witam, młody elegancki mężczyzna 28 lat, wysportowany szczupły blondyn pozna koleżankę do dyskretnych spot...
Zasponsoruję studentkę w Poznaniu (Poznań) Wynajęte i opłacone mieszkanie i utrzymanie dla studentki w komfortowym mieszkaniu w centrum Poznania oraz ś...
Stała Znajomość dla Wyjątkowej (Katowice, Kraków) Chciał bym poznać za pośrednictwem tego portalu jedną młodą, atrakcyjną ale także inteligentną Kobietę. Znam s...
!! - Fun Friend (Krakow) Witam Mam 42-letni Anglik, który posiada kilka biznesu w Polsce. Wcześniej miałem znajomego, który poznałem tu...
Sponsoring-Zasponsoruje Sponsoring-Zasponsoruje (Lübeck) Oferuje 6tys-zl.miesiecznie. Jestem zainteresowany poznaniem jednej milej,atrakcyjnej dziewczyny ktöra ma oc...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stał...
Poszukuje dziewczyny która ceni sobie biżuterie i asortyment marki APART Poszukuje dziewczyny która ceni sobie biżuterie i asortyment marki APART (Warszawa / Cała Polska) Poszukuje dziewczyny która ceni sobie biżuterie i asortyment marki APART. Odstapie bon w kwocie 700 zł ktory d...
Przejazdem W Krakowie.realne Pieniądze . Przejazdem W Krakowie. Realne Pieniadze. (MaŁopolskie I ŚlĄskie ) Drogie Panie Jestem przejazdem w Krakowie. Bywam tu raz lub dwa w miesiącu, więc można tak się spotykać. Koń...
800 zł za spotkanie dla młodej, ślicznej dziewczyny 800 zł za spotkanie dla młodej, ślicznej dziewczyny (Warszawa) Witaj, Co nieco o mnie: mieszkam w Warszawie, mam 35 lat, szczupły, średniego wzrostu, definitywnie nie str...
Realne 3000 Zł Dziewictwo Dziewica Kupie Młody Przystojny Wysportowany 24 Lata Realne 3000 Zł Dziewictwo Dziewica Kupie Młody Przystojny Wysportowany 24 Lata (Wrocław + 200 km) Witam, Jestem młodym wysportowanym atrakcyjnym mężczyzną 24 lata 180 cm 80 kg Ponoć jestem bardzo równym ...
Realny Sponsor dla Młodziutkiej (Śląskie i ościenne) REALNIE 400 za lodzika:)Jeśli jesteś chętna to wyślij fotkę. Przystojny,pachnący 32-latek.
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
Szukam Uległej kobiety która będę mógł zdominować!!! (Kraków) Witam Szukam uległej i posłusznej kobiety potrafiącej spełnić moje fantazje i zachcianki.Cena ok 1500zł za ...
Maturzystkę lub studentkę zaproszę na wspaniałe wakacje + 5000 (Gdynia) Maturzystkę, studentkę zaproszę na weekend lub na niezapomniane wakacje + kieszonkowe. Zapraszam do koresponde...
Exclusive Wakacje (Warszawa) 42 lata angielski biznesmen szuka zabawy i atrakcyjna dziewczyna mi towarzyszyć na luksusowe wakacje. Będę pod...
Szukam uległej we Wrocławiu (Wrocław) Cześć, mieszkam i pracuję we Wrocławiu. Chętnie nawiążę kontakt z uległą kobietą. Interesuje mnie poważna r...
Wtorek, 30 Sierpien, 2016
Miła nastolatka szuka sponsora (Piotrków Trybunalski, Łódź )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem miłą i wesołą 16-latką, chciałabym poznać miłego mężczyznę z którym spędzę wspólnie miło czas w relacji...
Wtorek, 10 Maj, 2016
Stały układ sponsorowany, dyskretnie, 800 zł (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam, Zasponsoruję młodą, miłą dziewczynę z Piotrkowa Trybunalskiego. Jestem kulturalnym facetem, inteligent...
Piatek, 25 Marzec, 2016
Poznam pana w srednim wieku (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Poszukuje pana ktory bedzie mógł mi pomóc finansowo . w zamian za ta usluge jestem w stanie zostać czyjąmś koc...
Sroda, 30 Wrzesien, 2015
Mężątka xl w potrzebie finansowej :) (Piotrkow czestochowa katowice łodz bełchatów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam jestem mężatka xl która pilnie potzrbuje pomocy finansowej w zamia za to potrafie sie odwdzieczyc dobra ...
Poniedzialek, 21 Wrzesien, 2015
300-500zł dla nastolatki (Łódź, Sieradz)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Umówię się na spotkanie sponsorowane z dziewczyną 16-19lat. Kontakt najlepiej sms: 782061235 albo na maila. Ja...
Wtorek, 17 Marzec, 2015
Szukam sponsora (łódzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jeśli jesteś Panem powyżej 40 rż to napisz do mnie. Mam 34 lata. 170 cm wzrostu. Szczupła, kobieca sylwetka. ...
Sroda, 07 Styczen, 2015
Samotna I Spragniona  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem samotna 31 latka ktora szuka faceta do milej zabawy. Uwielbiam sex oralny z finalem na buzie lub cycusz...
Sroda, 24 Grudzien, 2014
Mila 20latka (Piotrków trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam sponsora mloda mila
Czwartek, 12 Czerwiec, 2014
Tylko konkretne oferty (łódzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Kobieta pozna pana 55+- młodszym dziekuje, niezaleznego finansowo -nawet wiecej, mężczyzny zainetesowanego dł...
Sobota, 07 Czerwiec, 2014
Szukam sponsora (Piotrków)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Młoda kobieta szuka pilnje spnsora podaje ... Pozdrawiam
Sroda, 04 Czerwiec, 2014
Poznam konkretną osobę Poznam konkretną osobę  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Kobieta pozna pana 55+- młodszym dziekuje, niezaleznego finansowo -nawet wiecej, mężczyzny zainetesowanego dłu...
Wtorek, 06 Maj, 2014
Zasponsoruję młodą ładną dziewczynę (Piotrków Trybunalski,Bełchatów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zasponsoruję dziewczynę 19-29 lat
Poniedzialek, 25 Marzec, 2013
Pilnie Szukam Pana Na DziŚ. (Piotrków)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Pilnie poszukuję Pana na spotkanie sponsorowane dziś. Nie całonocne. Interesuję mnie spotkanie w hotelu, ponie...
Sobota, 02 Luty, 2013
Młoda mężatka szuka fajnego kochanka  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Witam wszystkich Panów, Jestem młodą mężatka, zadbana i atrakcyjna. Jednak mój mąż bardzo często wyjeżdża w d...
Piatek, 23 Listopad, 2012
Szukam sponsora (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Miła sympatyczna 26 - latka szuka sponsora
Sobota, 28 Kwiecien, 2012
Szukam fajnego sponsora Szukam fajnego sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jesteś zapracowany, szukasz wrażeń, pragniesz młodego ciała... Ogłoszenie kieruję do panów z z klasą, którzy ...
Wtorek, 06 Marzec, 2012
Zaopiekuj się mną Zaopiekuj się mną (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Młoda 17 letnia kobieta potrzebuje aby prawdziwy mężczyzna w wieku po 45 zaopiekował by się mną.W zamian moje ...
Poniedzialek, 09 Styczen, 2012
Pani szuka sponsora (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam sponsora. Spotkania u mnie w mieszkaniu. Jestem ładną,miłą kobietą. Szukam mężczyzny,który mi pomoże. Z...
Sobota, 27 Sierpien, 2011
Szukam opiekuna Szukam opiekuna (Piotrków tryb, łódz, warszawa)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam mam na imię Patrycja 28l 167wzr biust 3 szukam jednego sponsora który się mną zaopiekuje w odpowiedni sp...
Czwartek, 28 Lipiec, 2011
Młoda szuka sponsora. (Łódzkie, Piotrków)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Ładna osiemnastolatka szuka sponsora. Na mejla proszę wysyłać zdjęcia i czego oczekujesz w zamian. Najlepiej, ...
Sobota, 25 Czerwiec, 2011
Poznam Pania Wiek Bez Znaczenia Łysy 22 lata dobrze zbudowany (Piotrkow tryb)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pan szuka Pani Poznam chetna pania do nawiazania nowej znajomosci i nie tylko to zalezy od was Panie..pozdrawiam
Sobota, 28 Maj, 2011
Poznam miłą młodą dyskretną pomogę finansowo (ŁÓdzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witajcie drogie panie ja 35-latek wysoki szatyn mam ochotę poznać fajną miłą kobietę do dyskretnych spotkań je...
Sobota, 21 Maj, 2011
Miła studentka szuka sponsora (łódzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Miła, sympatyczna długowłosa blondynka -studentka szuka sponsora/-ów. Interesują mnie jedynie spotkania- wyj...
Sobota, 16 Kwiecien, 2011
Poznam  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Interesujaca, szczupła i klasyczna 30parolatka, chętnie pozna zadbanego Pana do 47 lat. Lubię dojrzałosc i dys...
Sroda, 23 Marzec, 2011
Młody, energiczny pozna dyskretną zamożną Panią, która zechciałaby pomóc. (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki Mam 22 lata, 180 cm wzrostu, ciemny brunet. Szukam kobiety, która w zamian za mile spędzony czas pomoże mi tro...
Niedziela, 06 Marzec, 2011
Zasponsoruje studentke (Piotrków Tryb.)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam Jestem prywatnym przedsiembiorcą z Wrocławia. W Piotrkowie bywam 2-3 razy w miesiacu w celach służbowyc...
Sroda, 02 Marzec, 2011
26-latek (Łódzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki Witam szukam pań sponsorek w wieku 35-50 lat. Jestem miłym z poczuciem humoru mezczyzna. Jesli jestes zaintere...
Wtorek, 22 Luty, 2011
Pilnie potrzebna pomoc (Piotrków Tryb)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem 27 latka która ma dużo czasu wolnego i zbytnio nie wie co z nim zrobić. Interesują mnie mężczyżni pouk...
Wtorek, 01 Luty, 2011
Uległa (Łódzkie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Szukam mężczyzny najlepiej starszego delikatnego który mnie będzie piescil uwielbia...
Poniedzialek, 17 Styczen, 2011
Poznam dojrzałą, dyskretną zamożną kobietę (Woj. łódzkie i ościenne)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki Jestem m 33 lata 175cm 70kg p17cm żonaty i nie chcę zmieniać tego ale nie układa się nam w łóżku. Poznam &quo...
Czwartek, 13 Styczen, 2011
Szukam sponsora (Piotrkow Tryb)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki Przystujny 30 latek doloczy do par oraz umili czas samotnym paniom w zamian za lekki sponsoring .zainteresowan...
Sroda, 05 Styczen, 2011
Mlody duzy (Piotrkow trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki Witam mam 22 lata jestem z piotrkowa trybunalskiego.jestem szczuply zadbany,wydepilowany w tym najgoretszym mi...
Sobota, 01 Styczen, 2011
Para szuka dwoch panow (Tomaszow maz -piotrkow tryb)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Para 30 zwariowanych 30 latkow szoka dwoch panow do wspulnej zabawy od zaraz
Piatek, 24 Grudzien, 2010
Zasaponsoruję (Piotrków)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Szukam młodej dziewczyny z piotrkowa lubiącej sex wzamian pomogę finansowo tomek lat 33
Czwartek, 02 Grudzien, 2010
Szukam dyskretnej kochanki. Szukam dyskretnej kochanki. (Piotrków i okol.)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pan szuka Pani Szukam namiętnej,spragnionej sexu pani.Ze swojej strony oferuję dyskrecję i higienę.Uwielbiam 69,oral,anal.
Sobota, 13 Listopad, 2010
Mlody do wynajecia (łódzkie i nie tylko)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki JeŚli Szukasz Przyjaciela Do Pogadania Lub Do Sexu Napisz Do Mnie A Ja Dojade I Zostaw Na E Mailu SwÓj Nr Tel ...
Czwartek, 21 Pazdziernik, 2010
Szukam stałego sponsora. (łódzkie.)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Miła 28l 170cm,65kg,biust C,blondynka krótkie włosy,szukam poważnego stałego sponsora,pana w wieku 35-50lat ce...
Sobota, 14 Sierpien, 2010
Letnia przygoda (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pan szuka Pani Szukam dziewczyny która jest chętna przeżyć przygodę wakacyjną bez zbędnych pytań bez zobowiązań proponuję spo...
Niedziela, 08 Sierpien, 2010
szukam starszych pań (Piotrków Trybunalski i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pan szuka Pani Witam szukam Pań z Piotrkowa i okolic. Ja młody o normalnej budowie ciała chętnie poznam starszą panią z którą...
Piatek, 06 Sierpien, 2010
szukam Pań (Piotrków Trybunalski)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki mam 21 lat i szukam pań starszych od siebie:) spotkania w wiadomym celu wiek nie gra roli Pozdrawiam